راهنمای خرید تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی آلکاتل می باشد. تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo  دارای ابعاد 35x40x189 میلی متر و وزن 485 گرم می باشد. هم چنین تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo  دارای تعداد  یک خط تلفن و تعداد 2 عدد گوشی نیز می باشد. هم چنین تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo  دارای نمایشگر با نور پس زمینه و هم چنین قابلیت کنفرانش نیز می باشد. برای اششناییب ا دیگر قابیلت های تلفن بی سیم Alcatel F580 Duo  در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

گوشی تلفن بیسیم مدل F580 Duo محصولی با کیفیت از برند آلکاتل است که از دو گوشی تلفن بیسیم و یک خط تلفن بهره برده و مجهز به نمایشگری با نور پس زمینه می باشد. این گوشی تلفن بیسیم دارای دفترچه تلفن با قابلیت کالر آیدی بوده که می تواند شماره اشخاص را در حافظه خود ذخیره نماید. گوشی تلفن Alcatel مدل F580 Duo به حافظه شماره گیری مجدد (Redial) مجهز شده و دارای قابلیت اسپیکر می باشد و کاربر می تواند بدون برداشتن گوشی، ارتباط تلفنی را از طریق بلندگو برقرار سازد. این محصول فاقد سیستم پیغامگیر منشی تلفنی است و از نظر فیزیکی در ابعاد 189 × 40 × 35 میلیمتر تولید شده و با وزنی معادل 485 گرم در بازار ماشین های اداری با کیفیت ساخت عالی در رنگ سفید به فروش می رسد.

 

دیجی کالا:

تلفن «F580 Voice» ساخت شرکت فرانسوی «Alcatel» یکی از تلفن‌های خوش‌ساخت و زیبای این شرکت است. این تلفن که جزو تلفن‌های رده متوسط محسوب می‌شود به منشی تلفنی مجهز شده است که از کلمه‌ی «Voice» در مدل این گوشی مشخص است و مزیتی برای این مدل محسوب می‌شود. اگرچه حافظه‌ی منشی تلفنی در نظر گرفته‌شده برای این مدل کمی کمتر از حد انتظار است و تنها 14 دقیقه از پیام‌های شما را می‌تواند در خود ذخیره کند. صفحه‌نمایش طراحی‌شده در این محصول از نوع تک‌خطی با قابلیت نمایش 7 کاراکتر است و به نور پس‌زمینه مجهز شده است. همانند دیگر گوشی‌های رده‌ی متوسط شرکت آلکاتل 10 زنگ در این مدل تعبیه‌شده است که 5 زنگ به‌صورت ملودی و 5 زنگ دیگر کلاسیک هستند که می‌توانید بلندی صدای زنگ را در 6 سطح مختلف تنظیم کنید. دفترچه تلفنی هم در این مدل در نظر گرفته‌شده که قادر است 50 شماره را در خود ذخیره کند و درنتیجه‌ی این قابلیت به همراه تکنولوژی «ID Caller» به هنگام زنگ خوردن گوشی نام مخاطب بر روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. باتری‌های به‌کاررفته در این محصول از نوع «Ni-MH» بوده و تا 8 ساعت مکالمه و 300 ساعت حالت آماده‌به‌کار را پشتیبانی می‌کنند.

 

ایده برتر:

 

در طراحی گوشی های تلفن بی سیم آلکاتل F580 Duo اصول ارگونومی به خوبی رعایت شده و به همین دلیل در هنگام در دست گرفتن گوشی و مکالمه های طولانی هیچ گونه حس ناراحتی را احساس نخواهید کرد! این تلفن از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

تلفن بیسیم Alcatel F580 Duo به صفحه نمایش دو خطی مجهز بوده و اطلاعاتی مانند شارژ باتری، میزان آنتن دهی، ساعت و تاریخ، مدت زمان سپری شده از مکالمه و شماره فرد تماس گیرنده بر روی آن قابل نمایش است. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه هم است و در محیط های تاریک هم کارایی دارد. صفحه کلید تلفن رومیزی بی سیم آلکاتل F580 Duo نیز به دکمه های بزرگ و نرم مجهز است که فاصله مناسبی از یکدیگر دارند. بنابراین در هنگام شماره گیری با آنها کمتر دچار اشتباه خواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت تلفن آلکاتل F580 Duo کیفیت ساخت آن را می توان کاملاً مطلوب دانست.





:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 10 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی